fall seven times, stand up eight.

23/12-10 12:36

Kategori:MY LIFE

Hej hörrni! Förlåt för dålig uppdatering men jag har bara inte orkat, latmask?
Idag ska jag i alla fall bara vara hemma & julmysa, klä granen & slå in paket & sånt pyssel hihi.
I förrgår så mös jag med mina brudar, Anna & Emilia, vi julshoppade först (hittade typ alla julklappar, stolt!), & gick på bio på kvällen.
Vi såg det Social Network, ni vet filmen som handlar om skaparna av facebook?
Den var rätt så utdragen, så den vart lite långtråkig men annars var den bra :)
Gick sedan hem till Anna & umgicks lite mer eftersom hon nu har åkt bort i en vecka.
Igår så var jag & Emilia hemma hos Emilia & bara tog det lugnt & kollade film, vi såg Tomten är far till alla barnen, haha vilken film, den var riktig bra även fast den var så rörig. :)
Tror jag ska gå ut och fota idag, men kan inte lova något :)
Vi hörs sen :)
PUSS



Hemma hos emilia igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: