fall seven times, stand up eight.

worldsgreatest.

Kategori:MY LIFE

Tjenatjena, matchen igår förlorade vi tyvärr, men shit vad vi var duktiga med tanke på att det var vår första match!
Haha, alla brudar var taggade, så jäkla kul! :D
Dom vi mötte hade spelat med killarna sen dom var små & var riktigt skickliga på skridskorna men vi gjorde allt vi kunde & jag är så stolt över mina lagkamrater, bra kämpat tjejer! :)
Idag ska jag vara med anna & på kvällen kommer emilia hem dit också, då ska hon få en stor jävla dunderkram, så mycket som jag har saknat henne! :(
Men ska nu göra klart samhällskunskapen, satt jag blir klar med den någon gång..
Puss.



Världens bästa hockeylag med världens bästa brudar!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    lägg ut alla bilder på fejjan!!!

    2010-12-04 | 16:57:07

Kommentera inlägget här: