fall seven times, stand up eight.

HIT THE LIGHTS.

Kategori:MY LIFE

Hej snyggingar! Jag la ner matten, jag får göra resten imorgon. 
Nu ska jag bara ta en kopp te & ta det lugnt, tror att det kan vara bra att få lite värme i sig i den här kylan.
Imorgon är det upp kvart i sex som gäller, har jag tur så är bussen inställd på grund av vädret, hihi vi kan ju hoppas!
Jag hoppas också på att jag har tid att träffa mina bästa vänner snart, saknar ihjäl mig efter dom, jag älskar er Anna & Emilia.
Nu ska jag ta en kopp te & varva ner, känns som att det behövs! :) Godnatt & puss!

Förresten, slänger in en favoritlåt sedan länge Sheri – First Sign & sen en sommarbild på mina ben ♥


Kommentarer

  • emilia the one and only säger:

    åååååååh, saknar dig som attans! det finns ingen som du, du är den bästa. bara så du vet! <3<3<3

    2010-11-09 | 22:53:07
  • Greta Lönnies säger:

    Sv: Har redan kollat där jenny, men dom tar inte emot gymnasieelever :/

    2010-11-10 | 11:36:05
    Bloggadress: http://www.sanningsdan.bloggplatsen.se
  • Maria [Fotoblogg] säger:

    sv; Tack så jätte mycket ;)

    2010-11-10 | 14:12:29
    Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: