fall seven times, stand up eight.

inget rätt, inget fel.

Kategori:MY LIFE

Hej snyggingar! Nu är jag nästan klar med matten, så skönt. Resten gör jag i skolan.
Nu ska jag bara ta det lugnt & tagga inför träning eftersom jag äntligen ska få vara med efter förkylningen.
Jag lääängtar! Hihi, mina hockeybrudar är dom bästa. Det är skönt att träna, då behöver man bara tänka på själva träningen & inget annat. Underbart. Skolan idag var helt okej, vi fick sluta tidigare, runt tolv, hihi. Så då gick jag, Elin
& Niklas tillsammans till centralen så tog jag bussen hem. Nu har jag nyss jobbat klart med matten & kollat lite tv & nu sitter jag här i väntan på middag :). Sen blir det hockeyträning, & sen kanske Emilia :). Puss!
Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer. Är det här allt, så tror jag nog att jag vänder om.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Nu är den andra "Helgens blogg" tävling igång och du har chansen att vinna en egen länk på min blogg och därmed få lite extra besökare, så skynda att anmäla dig! På fredag tas 5 finalister ut och då är det upp till er att rösta fram en värdig vinnare!

    Kika in på min blogg och anmäl dig :)

    Kram Elin!

    2010-11-10 | 18:10:13
  • Elin säger:

    (Min bloggadress kom aldrig med)

    Hej!

    Nu är den andra "Helgens blogg" tävling igång och du har chansen att vinna en egen länk på min blogg och därmed få lite extra besökare, så skynda att anmäla dig! På fredag tas 5 finalister ut och då är det upp till er att rösta fram en värdig vinnare!

    Kika in på min blogg och anmäl dig :)

    Kram Elin!

    2010-11-10 | 18:10:56
    Bloggadress: http://modebypalmqvist.blogg.se/
  • Elin säger:

    SV: Japp det stämmer, var med i FRIDA under 2009 :)

    2010-11-10 | 19:28:25
    Bloggadress: http://modebypalmqvist.blogg.se/
  • Emma säger:

    tack så mycket! :D

    2010-11-10 | 22:21:43
    Bloggadress: http://oursketchbook.com
  • emmys bloggkalas säger:

    tack fina du :)!

    2010-11-11 | 07:16:08
    Bloggadress: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: