fall seven times, stand up eight.

221110.

Kategori:MY LIFE

Visste du att..

att jag vill
- Vara bäst på allt som är bra att vara bäst på & så vill jag vara snyggast.
att jag har - världens bästa nära & kära. 
att min senaste kyss - aldrig har skett, oops.
att jag lyssnar mycket på - allt som hörs.
att jag funderar på - hur allt skulle vara om jag pluggade med mina vänner här hemma. 
att jag pratar - rätt askalas mycket enligt vissa, haha.
att jag inte gillar – falska människor.
att min första riktiga kyss – har aldrig heller skett, oops igen.
att jag avskyr när folk snackar - skit, usch.
att kärlek är – underbart om den är besvarad, outhärdlig om den inte är det.
att jag gillar – MIG SJÄLV, LOVE LOVE LOVE!
att jag alltid kommer att – aldrig lova något jag inte kan hålla, eller?
att jag är hemligt förälskad i – Kirby Atwood i Lipstick Jungle, han är sjukt snygg & charmig (Robert Buckley heter snyggingen i verkligenheten.)
att sist jag grät var – var när tårar föll ner på mina kinder. 
att min mobiltelefon är – är nog några som ska medverka i antikrundan nästa år :).
att när jag vaknar på morgonen – försover jag mig oftast.
att innan jag går och lägger mig – gör jag allt som tar tid satt jag går & lägger mig sent.
att idag har jag – Träffat annabanana & pratat i telefon med en riktig snygging. ♥
att jag just nu tänker på - killar, oops. 
att i kväll ska jag – kolla hockey med bra brudar.
att jag hoppas – att jag får leva med mina nära & kära hela livet.
att jag verkligen vill – äta marängswchiss, hur gott??

Jag i helgen, kommer nog mer bilder från den :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: