fall seven times, stand up eight.

Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.♥

Kategori:MY LIFE

Tjenare snyggingar.
Dagen på sjukhuset gick sådär, fick lite oväntade besked och sånt, men det kommer att gå bra hoppas jag.
Efter sjukhusbesöket så gick jag med pappa på stan & vi käkade på storken, jag älskar det stället. ♥
Åkte hem sen, för jag skulle rida för första gången på 3 år, jag red förr men då ramlade jag av en gång & bröt armen. Jag blev livrädd & trodde att alla hästar ville kasta av mig. Usch det var inte kul.
Men så testade jag igen för 3 år sen & då kändes det helt okej & idag gick det super, det var askul verkligen!
Det känns asbra att ha övervunnit rädslan & att kunna rida igen! :)
Nu har jag duschat, kollat Grotesco & ska sova nu.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: