fall seven times, stand up eight.

CLUB STROBE, DÅLIG STIL.

Kategori:MY LIFE

Vilken jäkla dålig stil det var på kvällen igår, jag glömde min biljett hemma så jag fick vänta 1 timme & 1 kvart på att den skulle komma, tack papi! <3
Sen när vi äntligen kommer till CLUB STROBE, så är det personer som har förfalskat biljetter & kommit in, så hela stället är överfullt, det är kaos utanför i kön, & alla som har köpt biljetter för 120 spänn(& som hade garanti på att få komma in!!!) fick stå utanför i regnet & efter typ en timme fick höra att vi inte skulle få komma in. Det här stället var så oplanerat som det kunde bli, & har hört från personer som var där inne att det sög, så vad var det egentligen att missa? men tycker det var så jävla dålig stil på stället & känner att jag behövde skriva av mig satt. puss

Kommentarer

  • ebba säger:

    jaaa fast kön var ju partyyyyyytttt

    2010-11-02 | 20:00:54
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/
  • JENNY säger:

    ja det stämmer ebba! det var där alla som "är" något hängde ju!

    2010-11-03 | 11:56:09
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: