fall seven times, stand up eight.

I don't want somebody if I have to cry.

Kategori:MY LIFE

jag önskar att jag var den som fick dig att vilja leva, att jag var den som fick dig att le
att jag var den som fick din kram på morgonen & som fick se lyckan i dina ögon
som fick hålla din hand & som fick dig att skratta
& som fick höra, du är den vackraste jag vet.
som fick sova brevid dig & som fick känna din doft nära varje dag
& som fick dig att vilja ringa mig varenda dag bara för att få höra min röst, men att veta att jag aldrig kommer vara den personen gör ont. så jävla ont.


"Love is like a flower, you've got to let it grow." - John Lennon.

Kommentarer

  • du vet vem säger:

    du träffar mig rakt i hjärtat



    jenny, din blogg är bäst

    2010-10-17 | 22:10:25
  • du vet vem säger:

    du träffar mig rakt i hjärtat



    jenny, din blogg är bäst

    2010-10-17 | 22:12:52

Kommentera inlägget här: