fall seven times, stand up eight.

smack on that, bitch!

Kategori:MY LIFE

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hockeyträningen hihi
 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Klev av bussen

Vad gjorde du för 15 min sedan: Ehm, mitt närminne är dåligt

Det sista du sa högt: Närminnet är inte på topp som sagt.

Det senaste någon sa till dig: Det vet jag inte heller! Ebba babblar ju så mycket :s

Vad har du druckit idag: Honungsvatten & choklad

Vad var det senaste du åt: En macka

Vad var det senaste du köpte: Macka & choklad

Vad är det för färg på din ytterdörr: den är blå :D

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt höstväder!

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja :)

Sover du tungt: Nej, jag är ganska lätt?

Drömmer du mardrömmar: Ibland, det är inte kul.

Trivs du med ditt jobb: Jarå, jobbet är niiiiice!

Favoritklädsel: Festkläder!

Favoritlåt just nu: En massa låtar, hehe

Vad ser du om du tittar till höger: Ebba, I think she's gay ->

Vad gör dig glad just nu: Mina flickor

Vad ska du göra härnäst: Inte lyssna på samhällsläraren iaf, fast än jag borde. Kanske spela robot unicorn attack?:D

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Neutralt

Favoritgodis:  Choklad

Kläder just nu: Crocker pep jeans, min new york t-shirt/tunika & en vit stickad kofta :)

Sommarplaner: Festa, jobba & festa?

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej, tyvärr.

Morgon eller nattmänniska:  Natt!

Vad är viktigast för dig: Min familj & mina vänner.

Är du kittlig: Nja

Snarkar du: Nej, eller, det tror jag inte?

Stjärntecken: Lejon, rawr.

Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga!

Längtar du mest efter just nu: Anna & Emilia, jag älskar er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: