fall seven times, stand up eight.

god damn your beautiful.

Kategori:MY LIFE

Känner att jag vill ha en ny design, vet ni nån som gör gratis? Vill bara ha en sån här enkel med svart & rosa text och en snygg header! Idag ska vi fira Emilia hemma hos henne, hela släkten kommer hit! Känns som att det kommer gå rätt bra, Emilia är inte ens vaken än & vi ska hinna plugga innan också! Känns inte som att den här helgen har varit min helg precis, har inte haft turen med mig. Hittade ett par snygga jeans på JC som jag ville köpa, dom satt perfekt & allting, Då var mina pengar på kortet slut! Vilken tur man kan ha! WOOP WOOP LIKSOM.
Men hoppas turen är med mig idag iallafall ;). Puss

JC CORCKER PEP SKINNY 399 KR.

Kommentarer

  • Emilia the one and only! säger:

    jag ger dit tur jensan ;) <33

    2010-10-03 | 12:21:18

Kommentera inlägget här: