fall seven times, stand up eight.

I'm gonna love you like I've never been hurt before.

Kategori:MY LIFE

Nuruuu! Idag har jag bara varit i skolan, tråååkigt. Vi hade teater första lektionen, det var kul i alla fall :). Resten var inga roliga lektioner ;)
På bussen hem fick jag ett samtal från Katedralskolan & dom berättade att om jag ville börja i deras samhällsklass så fanns det en plats! Gissa om jag blev glad?!?! :D Tackade ja direkt! Så på torsdag går jag på katedralskolan :).
Sen jag kom hem har jag bara suttit och slösurfat,käkat och kollat på idol.:)
Nu går sporten på tvn & jag ska snart gå och lägga mig! ;)
Godnatt darlings, kommentera gärna lite mera!


Me, myself and I.

Kommentarer

  • matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se säger:

    nej vad kul! :) nu blev du väl glad!

    2010-09-15 | 07:34:21
    Bloggadress: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: