fall seven times, stand up eight.

for me, it isn't over

Kategori:MY LIFE

Hej.
Igår hade jag en trevlig kväll, det var väldigt mycket folk som kom, nästan lite för mycket, men kul var det :)
Idag har vi chillat, käkat på donken och städat.
Jag och Anna tog bussen hem runt klockan 15, vart en slappresa, hihi.
Har nu varit hemma hela kvällen och bara tagit det lugnt eftersom jag är helt slut, och jag vet att jag inte har någon tid till att ta det lugnt imorgon.
Jag har ett historieprov i veckan som jag inte kan någonting av, lyckat.
Imorgon har jag ett idrottsprov om fysiologi som jag inte heller kan något om, eller okejdå lite.
Men det kommer nog gå bra ändå, jag orkar inte längre.
Ge mig sommarlov, nu tack.
Nu ska jag läsa igenom provet en sista gång och sen ska jag sova.
P U S S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: