fall seven times, stand up eight.

I can't take it any longer, tought that we were stronger

Kategori:MY LIFE

Hej alla söta! :)
Gud vilken skön dag! Hihi, började klockan tio i ett & slutade klockan tjugo över två.
ASSKÖNT.
Sov ju hos Anna också, satt en härlig sovmorgon blev det! 
Igår så satt jag & Anna mest & pluggade medans Emilia bakade.
Idag så gick jag först till Waynes & mötte upp Emelie & Ebba innan vi drog till plugget för att ha en lektion.
På naturkunskapen som var den ända lektionen så kollade vi på film, fett chill. :D
Efter skolan så lämnade jag bara in min laborationsrapport sen gick jag till Martina som klippte mig, blev asnöjd!
Känns så skönt att vara nyklippt, riktig fräsch känsla! :)
Nu ska jag försöka peta i mig lite mat, känns som att det kommer gå segt eftersom jag inte är ett dugg hungrig men men, äta bör man annars dör man! 
PUSSPUSS




dagens bild, efter frisören!

Kommentarer

  • matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se säger:

    söt tjej!

    2011-04-02 | 17:51:28
    Bloggadress: http://phonefashion.se
  • JENNY säger:

    Sv; Tack detsamma sötnos!

    2011-04-04 | 23:01:20
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: