fall seven times, stand up eight.

You shoot me down, But I won't fall.

Kategori:MY LIFE

Hejhej, helgen har inte bestått av några fester, människor jag absolut inte känner eller några falska leenden. Vet ni hur skönt detta känns? Ta inte detta fel, jag älskar att gå på fester, jag älskar att träffa nya människor, men jag hatar falska leenden. Och just dom tyckte jag det var jävligt skönt att vara utan denna helg. Jag har varit med mina bästa, dom som känner mig bäst, som vet hur jag funkar liksom. Och det var hur skönt som helst, att inte behöva anstränga sig ett endaste dugg. Vi gjorde det vi är bra på, rättare sagt, käka Ben & Jerry glass, kolla film och snacka en himla massa skit :).  Idag när jag kom hem hade mamma gjort världens godaste pastasallad till middag och bara det gjorde mig lycklig och mamma vet precis hur man gör mig det, hihi. Känns som ett urlöjligt inlägg det här, men tänkte bara visa att jag lever och min kväll har mest bestått av att gå promenad och kolla Grey's Anatomy, världens bästa serie. Imorgon är det skola igen, men har sovmorgon så jag klarar mig. Godnatt och sovgott.
Puss. ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här: