fall seven times, stand up eight.

4/12-2011

Kategori:MY LIFE

I told you to be patience,
I told you to be fine.
I told you to be balanced,
I told you to be kind.
Now all your love is wasted
Then who the hell was I?
Now I'm breaking at the britches
And at the end of all your lines.
-
världens bästa låt som är fast i mitt huvud och mitt hjärta hela tiden.


Igår kväll efter hockeymatchen mot Iron, som vi förresten förlorade. (Inte så konstigt eftersom dom hade ca 5 spelare från damlaget med sig som fick spela hela matchen, lite synd att man aldrig får möta någon på ens egen nivå) så åkte jag till Emilia och kollade på sunes jul, den kan ju vara världens bästa julkalender som har gått någonsin.  Både jag och Emilia skrattade så att det knep till i magen, härlig känsla. Idag vaknade jag runt elva och har bara chillat runt with ma family sen dess. Ikväll tror jag att det blir uppsalamys, hoppas! 
Puss.



ska passa på att gratta finaste ebba som fyllde 17 barre igår ocksååå!!#211 DU ÄR BÄST

Kommentarer


Kommentera inlägget här: