fall seven times, stand up eight.

HAR GÅTT FÖR LÅNGT, KAN INTE SLUTA GÅ.

Kategori:MY LIFE

shit, första december idag och allt. julen närmar siiig.
dock har det inte varit någon speciell dag. Jooo har hämtat kakor hemma hos Ebba och det var ju jävligt unikt. Efter det så hämtade Bosse och annaaaaa upp mig så åkte vi till donken och åt upp halva deras sortiment, eller aa typ så.
Sen drog jag mig till bussen med mina kakpåsar och min tunga väska, så klart så blåste det som tusan och eftersom jag inte har köpt någon vinterjacka än så höll jag nästan på att stryka med kändes det som. Men tog mig hem i alla fall så jag är nog rätt bra ändå. Hade träning den här kvällen, det var n1c3. Helt ärligt så gjorde vi bara roliga saker som strafftuneringar, spelade match osvosv. Bra där! Men ska chilla med livet nu tror jag, byeeee. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: