fall seven times, stand up eight.

HOLD ME NOW.

Kategori:MY LIFE

image description
Vet inte vad jag ska tycka och tänka, det känns speciellt. Men det är klart, du är ju speciell.

Tjenixfenix. Jobbar lite på mina hälsningsfraser här, hoppas det är OK. Har faktiskt inte pluggat idag, fastän jag känner att jag borde ha gjort det. Istället så har jag spenderat värdefull tid med tjejerna mina. Och det var hur kul som helst. Hoppade träningen idag också för att jag känner hur jag börjar bli förkyld, inte bra. Som tur är har vi ingen match just denna helg. Imorgon har både jag och Anna sovmorgon men känner ändå på mig att vi kommer snooza sisådär 4875 gånger. Emilia stackarn får dock gå upp klockan fyra, jag är inte avundsjuk om någon undrar. Nej nu ska jag mysa vidare med tjejerna! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: