fall seven times, stand up eight.

IT'S A HARD KNOCK LIFE

Kategori:MY LIFE

Sitter på pedagogiskt ledarskap, dagen har varit lugn. Har haft tyska (då jag & Emelie plugga utanför klassrummet) och sen svenska där vi debatterade, jag var med i gruppen som debbaterade mot monarkin i Sverige. Rätt intressant eftersom min klass älskar att debattera, haha :) Sen skulle vi ha haft matte men den var inställd så jag Ebba & Maisan åt lunch & sen så kollade vi på stan. Såg på Carlings att vinterjackan jag ville ha hade kommit in, men vart som vanligt då tveksam om det verkligen är den jackan jag vill ha.. men det kommer nog bli bra det där! Har en lektion till sen slutar jag och drar hem till Anna och skriver klart min labbrapport och köttar sönder med allt det andra plugget vi också har!! Så detta betyder ingen hockeyträning idag tyvärr, har jag tur så kommer jag åter på torsdag! & tack daniel för lånet av datorn!! 
PUSS!

http://carlings.no/sv/Womens-collection/Coats--Jackets/Saints--Mortals/Caddie-113/Caddie-Off-white1/

Där får ni länken till jackan jag vill ha eftersom det visst inte går att spara bilden som en bild, tyvärrrrrr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: