fall seven times, stand up eight.

Everybody joking now.

Kategori:MY LIFE

Hej.
Har nyss kommit hem från en askalas hockeyträning, med självklart askalas bra brudar, hihi!
Min morgon var ju inte riktigt lika askalas, gick till bussen 06.30 & stog där i en halvtimme i snöovädret helt i onödan, för bussen kom aldrig.
Skolan idag var ju helt okej med min b-rud Ebba! Kärlek till henne.
Vad gjorde vi egentligen?
Haha chillade järnet eftersom vi bara hade en lektion, så donken vart det självfallet!
Vart ju rätt oglad när jag hade slutat & kände hur någon tog på min axel när jag stog vid skåpet, vände mig om & såg efterlängtade grabben Emil, min bussmate. Han vart överlycklig över att han fick hjälpa mig att plugga samhällskunskap. Oglad kille liksom!
Nu ska jag mysa sönder hela kvällen med Anna Josephine min brutta!
PUSS.




Det blir bättre om vi är tillsammans, så jävla mycket bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: