fall seven times, stand up eight.

2010

Kategori:MY LIFE

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag åkte Frittfall & Insane på grönan, hihi.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej, mina vänner är för unga.
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, som tur var.
5. Vilka länder besökte du? - Finland.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Jag vill resa mer!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 16 januari, mitt livs första hockeyträning.
8. Vad var din största framgång 2010? - Blev lite bättre på grillerna (skridskorna) & att jag har börjat brytt mig mer om mig själv, att jag ska må bra & inte bara sätta andras lycka i första hand.
9. Största misstaget? - Ingenting.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Förkylningar & magförgiftning.
11. Bästa köpet? - Systemkameran är jag sjukt nöjd över.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder & mat ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  - Mina nära & kära!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Wavin' flag, Från & med du & Daniel Adams Rays låtar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Rest & tagit mer vara på frösantiden!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ingen aning!
18. Hur tillbringade du julen? - Med min släkt!
19. Blev du kär i år? - Nej.
20. Favoritprogram på TV? - Så mycket bättre, Greys Anatomy & Desperate housewifes!
21. Bästa boken du läste i år? - Elsas mode!
22. Största musikaliska upptäckten? - Oskar Linnros & Daniel Adams Ray.
23. Något som speciellt du gjorde 2010? - Jag opererade mig, frivilligt. Slutade nian, gick på bal, började spela hockey & började på gymnasiumet.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jag kommer inte ihåg, hihi.
25. Något du önskade dig men inte fick? - Nej det tror jag inte :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Min släkt kom & fikade :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - En Iphone :').
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Med stil. HAHAHAH
29. Vad fick dig att må bra? - Min familj, släkt & mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Skulle inte tacka nej till Zac Efron, lagom snygg kille liksom.
31. Vem saknade du? - Saknade mina vänner från frösan när man började i Uppsala.
32. Den bästa nya personen du träffade? - Anna & Emilia & Uppsala kompisarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: