fall seven times, stand up eight.

KOM ÄNGLAR

Kategori:MY LIFE

Livet innan det kunde jag, utan och innan.
Jag kunde haft det så för alltid.
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade.

Har nyss suttit & kikat på JVM, synd att inte Sverige fick in målen.
Så jävla synd, var absolut inte nervös den sista perioden.
Det senaste dygnet har jag chillat tillsammans med Emilia & Anna, ingen kan chilla som vi. 
Så jävla skönt att kunna känna att man bara kan vara med någon, utan att behöva göra något hela tiden.
Kollade två filmer igår, Nina Frisk & Heartbreak hotel, Nina Frisk var verkligen inte min smak på film, den hade inte ens ett bra slut? Men Heartbreak hotel var lika grym som vanligt hihi.
Idag när vi vaknade så drog typ Emilia hem direkt, så jag & Anna gick & käka lunch & kikade film.
Drog sedan hem & käkade asgod mat & tränade, har saknat hockeyn lite.
Imorgon ska jag nog fika med pappa & bara ta dagen som den kommer.
Nu ska jag lägga mig & läsa Elsas Värld, ni vet fortsättningen på Elsas Mode?
Den är i allafall grym.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: