fall seven times, stand up eight.

Lova mig att vi varar förevigt.

Kategori:MY LIFE

Har inte hunnit bloggat så mycket dom senaste dagarna så här kommer en sammanfattning av dom.

Torsdag; Hade första Samhällskunskapslektionen med vår nya lärare, hon var så mycket bättre än den förra, tack & lov för det.
Hade också lång rast, då jag köpte en Jofama By Kenza jacka. OGLAD TJEJ.
På kvällen så var jag med Elin, Anna Josephine, Martina, Therese, Caroline & Josefine & kollade på Knutsmasso(En ganska stor grej i mina trakter, där man klär ut sig & går parad)
Fredag; Hade min första naturkunskapslabb på gymnasiet, den var ganska lätt, handlade om astronomi.
På kvällen så samlades vi ett gäng brudar & hade tjej middag hemma hos Johanna, det var askalastrevligt! :)
Lördag; Jag & Anna gymmade & simmade, sen gick vi till sjukhuset där jag tog en spruta mot livmoder halscancer, fan vad ont det gjorde.
Senare på kvällen så träffade vi lite grabbar.
Söndag/Idag; Vaknade, käkade frulle & drog sedan till bussen, var helt slut.
Vilade mig lite hemma & drog sedan ner till träningen, vårat hockeylag hade 1 års jubileum idag, kan ni tänka er? Jag har spelat hockey i precis 1 år idag.
Shit. haha
Gjorde sedan en helt okej middag & drog hit min bästa vän Emilia & kikade solsidan. 
Myyysigt.

PUSS.

Knutmasso, bilder från UNT.



Knutmasso, bilder från UNT. 



Knutmasso, bilder från UNT.



Tjejmiddag, Julia & Emilia.


Tjejmiddag, Jag & Anna.


Tjejmiddag, Mikaela.


Guitarhero, Johanna & Julia.


Guitarhero, Julia.



Kommentarer

  • Emma säger:

    hahahaha nej men jenny då, du glömde ju nämna att sam lärarn är en milf! sånt är viktigt vettu ;)

    2011-01-20 | 22:24:02

Kommentera inlägget här: