fall seven times, stand up eight.

du skulle kunna få mig så lätt nu.

Kategori:MY LIFE

Jag behöver endast de som har bränts fast, gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp.




Shit, idag kan man inte säga annat än att jag & Anna har rört på oss.
Först körde vi ett pass på gymmet & sen simmade vi 500 m, som grädde på moset så käkade vi sallad till middag,
känns jävligt bra nu!
Vi somnade runt 3 igår, haha inte som vi hade förut sett, hade tänkt att somna tidigare för att inte behöva kämpa så för att somna idag.
Men märkte att jag har sovmorgon imorgon, ska bli jäkligt skönt!
Jag vill ha hockeyträning imorgon, men tyvärr så har vi inte det så jag får hålla mig tills på onsdag.
Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen & gå till skolan imorgon, jag har saknat min skola, hihi tyck att jag är konstig, men jag tycker om att gå i skolan.
Det är ju där det mesta i livet händer, man träffar sina kompisar, lär sig något nytt & umgås.
Jag har alltid gillat att gå i skolan, det kanske är lite min grej liksom! Eller??
Aja. Nu ska jag sova om jag ska orka imorgon, hihi puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: