fall seven times, stand up eight.

EN DEL AV MITT HJÄRTA KOMMER ALLTID SLÅ FÖR DIG.

Kategori:MY LIFE

Jag vet inte vart jag står och jag vet inte vart jag ska gå. För jag är vilse utan dig.



Ni får nöja er med cambilder så länge jag inte orkar ladda upp några andra, hihi.

Idag har jag ju jobbat, det gick bra som tusan, jag trivs så bra med mina arbetskamrater, dom är hur trevliga som helst och sånt är ju jätteviktigt :D. Så det gick rätt så fort faktiskt, satt i kassan för det mesta. Efter jobbet så kom pappa och hämtade mig så åkte jag hem och mös med familjen och kollade filmen Reservation Road, som handlade om en man som körde på en liten pojke och som sedan smet ifrån olycksplatsen för att han var rädd att få sin son borttagen ifrån sig eftersom han och hans ex-fru hade massa vårdnadstvister. Den var en tankeställare, verkligen. Efter det tog jag det bara lugnt och nu ska jag ta och sova för att inte sova bort hela dagen imorgon. 
PUSS ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: