fall seven times, stand up eight.

FURUVIK FOR THE WIN.

Kategori:MY LIFE

Never mind I'll find someone like you.

Furuvik var gr to the 8, haha nej skoja, det var bra. Perfekt väder för att vara där och så. Alltså vet inte riktigt vad jag ska skriva om det satt, ni får bilder istället! Imorgon ska jag jobba, sen jobbar jag lördag. OCH SEN HAR JAG SEMESTER !!! Då ska jag träffa Ebba, min hoe. Eller när hon kommer hem alltså. Jag saknar henne. Som tusan, kom hem nu. Nu ska jag somna, klockan står på 8.00 imorgon, nästsista dagen och jag vet att den kommer bli bra! :D 
PUSS



Jag och lillkusin i bilen påväg dit, sådär småsociala.



Min kusin Adam. Haha åh vad vi retade varandra för att vi såg exakt ut som ett par "superturister" ni vet sånna där med ryggsäckar och hela köret?



Mackan som inte alls ser ut som han gör på den här bilden haha. 



Gose Nellie. 



Hemma igen, efter en bra dag på Furuviks djurpark, right where we belong! ;)

Kommentarer

  • Emma säger:

    söttjej.se!

    2011-07-19 | 00:43:49

Kommentera inlägget här: