fall seven times, stand up eight.

MY HEART IS REFUSING ME

Kategori:MY LIFE

Hejhej. Jag sitter just nu ute i trädgården i en skön stol och läser Veckorevyn, soft. Hade en jättebra dag & kväll igår, på dagen så var jag & Anna och fyndade en massa snygga jeansshorts på bakluckan, hihi älska. Vi var grymt nöjda med våra köp och tog moppen hem coola som vi är. Här hemma väntades besök av släkt och mammas kollega och hennes barn. Dom var himla söta och vi hade det bra. Senare på dagen så gjorde jag mig iordning för att möta upp Sofia och för att sedan ta oss iväg till Mattias som fyllde 20 år. Där hade vi det hur trevligt och roligt som helst och detta tackar vi folket och den sköna musiken för. När klockan var runt elva så tog vi oss ner till Öregrund och träffa en massa härligt folk. Klockan halv fyra så låg jag i min säng efter en grym kväll! Bilder kommer senare, ni är bäst. PUSS!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bra blogg. kan du inte lägga upp bild på shortsen och resten av shoppingen? :) blir mycket roligare att läsa med bilder.

    2011-07-10 | 22:44:35
  • JENNY säger:

    Ska fixa det sen. Kommer en bildbomb snart :)

    2011-07-10 | 22:56:03
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: