fall seven times, stand up eight.

SOMMARTIDER HEJHEJ SOMMARTIDER

Kategori:MY LIFE

Hejhej. Min helg börjades med jobb, kul va? :D  Den forsatte med det på lördagen med också tills klockan slog 14.00 Jag tog mig hemåt och träffade kusinerna och min morbror och moster. Vi gjorde en askalasmiddag med grillspjut, kroketter och sallad med lite på bearneisesås på det! ;) Hur gott som helst! Efter middagen så drog jag till Sofia och vi hängde lite innan vi drog oss ner till Öregrund och mötte bra människor! :) Vi kom väll hem runt 12 på natten och då kollade jag lite tv med kusinerna innan jag somnade djupt i min säng. I söndags så var det en liten "tadetjävligtlugnt" dag, satt mest ute i träggårdsmöbeln hela dan, innan jag proppade i mig en kebabtallrik (HUR GOTT?) för att sedan dra iväg med Sofia en sväng! Vi hade askul den kvällen också. Igår så kom mammas kusin och hennes man förbi för att sedan stanna över natten, jag fikade och umgicks med dom. Sen slängde jag i mig lite mat för att sen dra iväg till Madeleine. Där hade vi en bra kväll med lite nya människor. Det var trevligt! Jag drog hem runt 23 tiden och umgicks lite med kusinerna innan jag gick i säng. Idag så ska jag lämna mobilen hemma för att bara vara mig själv för ett tag när vi åker ut med båten, tror jag ska kämpa lite med brännan! Tar kanske lite bilder som ni isåfall kanske får se sen om ni är snälla ;). Nu ska jag fixa lite ny musik till mobilen för att ha någonting att lyssna på när jag är sugen! PUSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: