fall seven times, stand up eight.

HUNDFLICKNAMNSFÖRSLAG TACK!

Kategori:MY LIFE

Idag har jag gjort någonting som jag aldrig har gjort förut, jag har hämtat hem en liten hundvalp! :) Hon är så söt våran sessa, man vill bara mysa med henne dag ut och dag in :). Men vi har ett ynka problem, vi har inte hittat ett namn som vi tycker passar henne än, hihi skitsvårt ju! Men det kommer väll, men har ni några förslag så fram med dom! ;) Hon är så sjukt söt så man vet inte vart man ska ta vägen. Hihi, men det är så det ska vara ;) Nu sitter jag och kikar lite scrubs innan jag ska gå och lägga mig eftersom imorgon blir det jobb från klockan kvart i sju.. soooft ;). SOVGOTT ALLA.
PUSS



MIN LILLA BEBIIIIIS

Kommentarer

  • e säger:

    åååååhh goseeeeee !!!!! <3 :D (döp henne till ebba, det är typ det gulligaste som finns)

    2011-06-23 | 14:13:48
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/
  • Anonym säger:

    så sööööt jag dör :'D

    2011-06-23 | 20:57:12

Kommentera inlägget här: