fall seven times, stand up eight.

SÅ JÄVLA ONT.

Kategori:MY LIFE

Jag har så jäkla ont i munnen för att en jäkla visdomstand håller på att växa upp, och så har jag ont som tusan i halsen också, så dom två tillsammans gör satt jag inte mår bra.
MEN
Idag, har jag varit ute med dundergänget och solat och bada vid deras stuga mitt ute i roslagen, helt underbart var det! Vi kom hem och drog ner på finmiddag på stan, maten tog en och en halv timme att få fram, oirreterande. Men gott var den när den väll kom och bra var väll det. Efter det gick jag och elin hem till Adde och tog på oss mera kläder och mötte upp grabbarna och spelade minigolf, kul var det! :D Jag har alltså haft en dunderdag, med askalasbra människor. Ni betyder.

Bilder kommer när jag orkar och har tid. 
PUSS ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: