fall seven times, stand up eight.

THIS IS NOT THE TIME OR PLACE FOR BROKEN HEARTED

Kategori:MY LIFE

SOMMARLOV, ÄNTLIIIIGEN.

Idag har varit en ganska bra dag, i skolan var det lite sorligt eftersom att vissa ska byta från våran klass. Jag blödig som jag är började grina när dom sa att vi hade gått ut ettan, fastän jag visste det innan också..? Men det känns som att det är så otroligt kort tid kvar av skolan, vad ska jag göra sen? Sitta på en parkbänk? Ja det låter bra! Eller så slutar det med "Ebba & Jennys Feta Kebabkiorreee", aa det låter ju inte heller helt fel! ;) Men idag så började det med sommaravslutningssamling i skolans aula där vissa från skolan sjöng och rektorn höll avslutningstal. Sedan gick vi vidare till ett klassrum med klassen och fikade och fick våra inloggningar till dexter så att vi ska kunna kolla våra betyg. Vi alla berättade vad vi skulle göra i sommar, det var jättemånga som skulle åka utomlands, själv ska jag till Ullared haha :) Men det känns skönt att bara hålla sig hemma och vara nära sina vänner :). Ikväll så drar jag in till Uppsala och möter upp några klasskompisar och drar till Hum-c och ba fukkar urrr. ;)
Ha en bra kväll hörrni så hörs vi! PUSS



En del av kvällens outfit, plus en grå kavaj, hoppas att det blir bra! :)

Kommentarer

  • ebba säger:

    du.... det där var faktiskt n jävligt fet ide!!!!! :D

    2011-06-13 | 16:14:53
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/
  • ebba säger:

    du.... det där var faktiskt n jävligt fet ide!!!!! :D

    2011-06-13 | 16:14:56
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: