fall seven times, stand up eight.

you're the best thing that's ever been mine.

Kategori:MY LIFE

Kör ett lite slarvigt inlägg!

Igår så var det ju i alla fall skolavslutning, när vi hade haft våran avslutning i skolan så tog jag bussen hem och tog något att äta, haha var så jäkla hungrig!!! Efter jag hade käkat så kände jag hur min huvudvärk började bli värre, så jag gick och la mig och tog en powernap. Riktigt behövligt! Jag väcktes av att min bror stog och ropade åt mig att vakna för att Emilia hade ringt, så jag gick upp och ringde henne. När vi hade pratat klart så kände jag att huvudvärken fortfarande inte hade gått över, så drack typ en liter vatten. Inte heller det funkade så jag gick ut på en promenad och drack vatten under tiden. Först då släppte den, asskönt! Sen åt vi asgod mat här hemma och bara njöt av sommarlov, äääntligen! Efter maten så tog jag bussen in till stan och drog hem till Anna på lite förfest med en massa bra människor, riktigt trevligt! Runt tio så drog vi oss till hum-c, där var vi inte ensamma om man säger så! PROPPAT med folk verkligen, askul att se så många. Mötte upp Ebba & en massa andra där och hade en askalaskväll, drog mig hem till Anna runt halv två och vi snackade en massa sen däckade vi i hennes säng runt 3 tiden och sov ända tills klockan elva, då vi gick upp och åt en bra frukost och drog oss till bussen och åkte hem! Har nu varit hemma ett tag och umgåtts med familjen och tagit det jäkligt lugnt ;) Ska nu ta något att äta och sen träffa Anna.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: