fall seven times, stand up eight.

En liten del av min tid på gymnasiet ska nu avslutas.

Kategori:MY LIFE

Om cirkus tio timmar så har jag gått ut ettan, mitt första år på gymnasiet. 2010/2011 har varit mina bästa år, jag har aldrig varit så lycklig som jag har varit/är nu. Det känns riktigt bra & det känns som att det kommer fortsätta gå framåt! Ett år på Katedralskolan har genomförts, med en superbra klass som jag trivs som fisken i vattnet med. Känner på mig att det kommer bli en ganska gråtfull stund på skolavslutningen eftersom det är några som byter från våran klass efter sommaren. Det kommer såklart att kännas lite tomt efter de personerna, men jag hoppas att dom kommer att hälsa på så ofta dom kan, så att man får se hur dom mår :). När vi kommer tillbaka efter sommarlovet så kommer vi också att ha bytt ut vår mentor Brita eftersom hon går i pension, detta känns också lite synd eftersom hon är så otroligt söt ibland. Men jag känner mig ändå ganska trygg eftersom vi har fått reda på vilken våran nya mentor kommer att vara och jag är riktigt nöjd över att kunna säga att han är min mentor eftersom han är en av Katedralskolans bästa lärare enligt mig & vår andra mentor också är en sån otroligt bra lärare, så kommer jag med stolthet kunna säga att jag har Katedralskolans bästa mentorer. När jag vaknar klockan 6.30 så är det ju som sagt en ganska "stor" dag, så det är väll dags att hälsa på John Blund nu! 
PUSS

PS. JAG SKA OCKSÅ PASSA PÅ ATT TACKA MIN UNDERBARA KLASSKAMRAT STINA SOM HAR FIXAT MIN NYA SNYGGA DESIGN! ♥ (OM NI INTE SER DEN NYA DESIGNEN SOM SKA VARA SVARTVIT SÅ TRYCK F5) DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: