fall seven times, stand up eight.

Everything I do, I do for you.

Kategori:MY LIFE

Sitter i skolan & har nyss haft engelskaprov, det gick väll sådär..
Det gick inte så bra, men hoppas på ett G i alla fall, haha det känns inte bra att få så lågt menmen.
Är lite seg nu, sov nästan hela vägen in på bussen, vaknade precis innan jag skulle kliva av, så det vart som en kalldusch direkt på morgonen haha.
Sitter just nu med tjejerna i klassen som spårar totalt, haha älskar min klass.
Idag efter skolan så går jag & Anna hem till henne, sen kommer Emilia dit & så ska vi ha myskväll & sen så sover vi där alla tre. Det betyder att jag får sova en timme längre imorgon, plus att jag har sovmorgon så ännu mer sömn! 
Kommer bli hur skönt som helst! 
Nu ska jag fortsätta lyssna på tjejerna som spårar, hihi.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: