fall seven times, stand up eight.

glider runt, hänger runt.

Kategori:MY LIFE

Well hello there..
Har varit en gryyym dag idag, hihi.
Kom till skolan kl 10, visade sig att svenskan var inställd, och vi behövde inte ha samhällskunskap & då gav engelskaläraren oss också ledigt, så hade inga lektioner idag.
Jag & ebbilus försökte dock få ut vårat svenska repotage, men skrivaren med stort I ville inte vara våran vän idag, vet inte om det var för att vi inte ville gå på bio med den igår, men COME ON liksom, get over it bitch.
Men men, vi får väll tvinga den att göra det imorgon istället!!!
Vi gav i alla fall upp med skrivaren och gick hem till Ebbilus & käkade pizza istället, så mycket godareeeeee.
Sedan var tanken att vi skulle dra till Boland (min gamla skola) & hälsa på, men smarties som vi är så satte vi oss på fel buss, haha lyckat.
Så det blev tyvärr inget bolandbesök, men det får bli en annan gång!
När jag & ebba hade hängt klart så tog jag bussen hem & satte mig lite vid datan & kollade runt lite, sen kom mamma hem & jag masserade henne.
Käkade sedan mat & drog ner till bion med mamma, pappa, jacob & mattias, vi kollade på Hur många lingon finns det i världen? DEN VAR HUR GRYM SOM HELST.
Jag skrattade, grät & funderade, så jäkla bra film.
Rekommenderas verkligen, får ni chansen att se den så gör verkligen det!
Efter bion så vart det fika hos Jullan för hela slanten & kom nyss hem därifrån!
Märker att jag skiver en hel novell här så nu är det dags att sluta hihi, puss.






Jag & Ebba idag, hihi ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: