fall seven times, stand up eight.

Historia.

Kategori:MY LIFE

Jag chillar med mina kära klasskamrater & min sköna lärare Fredrik. Detta är bäst helt enkelt, snart slutar jag & snäll som jag är ska jag stanna kvar & hjälpa Daniel med hans labbrapport.
Okejokej.. vi har en deal, jag hjälper honom med hans labbrapport, han bjuder mig på kladdkaka. Bra deal va? :D
När jag kommer hem så ska jag plugga naturkunskap, kuuul
Fick tillbaka våra laborationsrapporter idag, jag vart väll nöjd, eller jag vet inte.
Borde vara nöjd, men ändå så blev jag inte det, konstig tjej? haha
Dagen har varit askalas eftersom jag har spårat sönder med Ebba & Emma.
Hihi vi är grymma tjejer.
Nu ska jag fortsätta lyssna, puss.




snygg tjej & en bitch. hejhej.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snyggo dååå

    2011-03-09 | 16:05:33
    Bloggadress: http://peerla.blogg.se/
  • Emma säger:

    kladdkaka är alltid en bra deal!



    snygga tjejer <3

    2011-03-09 | 20:40:34

Kommentera inlägget här: