fall seven times, stand up eight.

lördag 15:05

Kategori:MY LIFE

Tjenixeeen!
Ligger just nu i min brorsas rum efter att nästan helt ha städat klart det, min älskade storebrorsa har brytit båtbenet som är utav de små benen i handleden & det är ett ben som tar lång tid att läka (han ska få ha gips i 3 månader stackarn) så det är lite för svårt för honom att städa rummet just nu, så snäll som jag är så har jag städat det åt honom! Hihi
Är det bara jag eller är det så mycket lättare att städa någon annans rum än att städa sitt eget?
Ska snart ta en dusch & sedan fixa till mig för att dra in till stan & käka kinamat med brudarna i klassen, hur mysigt?
Tror jag ska ta på mig min nya kavaj som jag köpte på sportlovet i Stockholm!
Kvällen kommer bli n i c e.

PEACE & PUSS.

Kommentarer

  • emelie asplund säger:

    haha håller med dig bruden roligare att städa hos någon annan än sig själv :D

    2011-03-20 | 18:37:02
    Bloggadress: http://emelieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: