fall seven times, stand up eight.

Resuscitate me.

Kategori:MY LIFE

Tja tuffingar , I'm back on track.
Jag har verkligen inte orkat bloggat men nu känner jag suget igen.
Sitter just nu & försöker plugga lite, snackar lite med Ebba sötnos också.
Ont i halsen har jag också, skulle ju vara grymt att bli sjuk till helgen.. eller?
I skolan idag så var vi till Uppsalas pumphus, lite intressant var det väll ialla fall. 
Sen tillbaka till skolan & engelskan där vi fick reda på våra betyg, haha dom var väll helt okej!
Efter plugget drog jag direkt hem, orkade liksom inget annat, jag är helt slut.
Skönt att bara vara hemma då, men mindre skönt att jag måste plugga.
MENMEN, pluggar jag nu så slipper jag ju göra det senare ikväll!
PUSS



Jag & Anna mysde galet hemma hos henne på sportlovet, det hela bestog av lite trolldegsbak (ni vet sånt som man gjorde på den gamla goda tiden?), fixning av naglar, filmtittning, ansiktsmasker, bad & väldigt mycket mat. hihi

& jag tycker om dig med, väldigt asmycket.



Kommentarer

  • Emma säger:

    pumphuset is tha shit!

    efter vattenfall då, höhö

    söt tjej <3

    2011-03-09 | 13:00:11
  • ebbaaaaaaaaarrå säger:

    hihi jenny du är fin

    2011-03-09 | 13:00:52
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: