fall seven times, stand up eight.

21:04 - 090511

Kategori:MY LIFE

Nu när jag ska börja skriva här igen, vad tycker ni då att jag ska skriva om? :)
Skulle vara jättekul om ni kom med lite ideér. 

I alla fall så har min dag bestått av skolgång, glatt humör & bra vänner.
Hade en rätt så slapp dag, det börjar ju bli så såhär mot sommarlovet. Många håltimmar, vilket betyder många timmar ute i solen, tyvärr så syns det inte än eftersom jag inte är ett dugg brun, men när det är lite mindre prov och andra saker som måste göras så har jag lovat att mig att jag ska hinna med att skaffa årets bränna också!
I helgen har jag jobbat med Anna, myst med Emilia & Anna och umgåtts med familjen, kändes att det verkligen behövdes, hur mysigt som helst! Den här veckan kommer nog vara proppfullt av en massa matteplugg eftersom vi har matte nationella nästa vecka, vilket jag är lite orolig över eftersom jag inte är någon höjdare på matte, menmen hoppas verkligen att jag klarar det! Pratar med Ebba, haha snackar engelska eftersom vi har nationella imorgon, duktiga vi är.  Är faktiskt inte ett dugg nervös över det eftersom jag vet att engelskan brukar ordna sig :)
Men nu ska jag gå & fika lite hihi, pusspuss.




Jag & min fina vän Emilia i Uppsala på valborg! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: