fall seven times, stand up eight.

KATTE-TALENTSHOW

Kategori:MY LIFE

Hej söta ni!
Igår var jag med Ebba efter skolan, vi bara åt tårta och chillade helt allmänt mycket!
På kvällen så hade Katte (våran skola) en talangshow med talanger från skolan, det var hur kul som helst! Alla var hur duktiga som helst och det var riktigt svårt att rösta fram en vinnare, men till sist så vann Julius, en kille som dansar popping (en slags dans), han var sjukt duktig :) En kille från min klass, Simon (även kallad simpa) kom tvåa, han var G R Y M. Asduktig verkligen, han spelade piano och spelade en låt som han har gjort själv! Trea kom en tjej som heter Sheila som dansade magdans, hon var riktig duktig! Efter det så var det ett gäng med katte-elever som skulle grilla, men grillen ville inte sammarbeta med oss, så det blev donken tillslut, gott det med! 
Kvällen avslutades med mig och anna i annas säng = en massa snack om absolut ingenting
Snart ska jag nog sätta mig på bussen hem, har lite som måste göras, bland annat en labbrapport (detta är inte kul..) Får se om jag hinner med något mer.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: