fall seven times, stand up eight.

SATAN I GATAN

Kategori:MY LIFE

Minns bara allt det bra, allt som var du & jag.

Kan väll inte säga att du var min kärlek, men du betydde något, du fick mig att vara någon.
Du fick mig att le, fick mig att känna mig speciell, du brydde dig om mig.
Älskade känslan i magen när jag fick dina sms, när jag såg ditt namn, när jag såg vad du skrev. Även om du skrev någonting helt meningslöst så fick du mig att le. 
Men allting förändrades, du brydde dig inte lika mycket längre och fick mig inte att le, även fast att du försökte.
Du fanns inte där & fick mig inte att känna mig speciell, idag får jag inte längre några sms, har ingen varm känsla i magen & jag är inte någon för dig, nu är jag bara hon som var.

Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: