fall seven times, stand up eight.

Sometimes it's hard, so follow your heart.

Kategori:MY LIFE

Just nu orkar jag ingenting, inte ens att blogga.
Har ingen insperation alls just nu eftersom det är så himla mycket i skolan, så har ingen tid med mer än att plugga( om ens det), träffa kompisar, jobba och umgås med familjen. Helt sjukt.

Har i alla fall jobbat idag, två gånger på golfbanan. Det är ett rätt så chill jobb faktiskt, hihi. Och så har jag träffat Anna och Emilia en snabbis för att bara snacka av oss litegrann, eftersom vi ses alldeles för lite nu när alla har så mycket i skolan. Vi åt tillsammans, busade lite och planerade sommaren. :D Efter kvällsjobbet så åkte jag till ett par bra tjejer och mös lite innan vi drog på en hemmafest, var kul att träffa alla där! Sen drog vi en repa på stan med Ellans raggarbil, PARTY AND PARTY YEAH. Typ så. Sen skjutsade dom söta tjejerna hem mig och nu ska jag nog sova tror jag! Imorgon är det dags att ta tag i min labbrapport, jag vet Ebba att jag skulle ha gjort den igår, men jag orkade inte då.. haha. Som sagt så sliter allting på mig. Jag ska kämpa, jag ska.
PUSS








Två låtar som gör sällskap med mig rätt ofta nu för tiden. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: