fall seven times, stand up eight.

KOMPIS - DET GÅR BRA NU.

Kategori:MY LIFE

Livet är faktiskt ganska bra just nu. Det rullar som man brukar säga. Ibland möter jag motgångar men då tar jag det oftast med en klackspark, det är inte lika jobbigt och gör absolut inte lika ont då. Jag har bra människor runtomkring mig just nu som bryr sig om mig för den jag är, inte för någonting annat. Jag har inte så mycket i skolan just den här veckan som kommer och det känns så otroligt skönt eftersom jag de gångna veckorna har haft det jävligt stressigt. Men är nu på banan igen och hoppas att jag snart kan bli en bättre bloggare. Men just nu måste jag komma ikapp mitt liv för att leva varje dag som att den vore den sista, gör det ni också bästa läsare. Vi hörs, puss.

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: