fall seven times, stand up eight.

EbdallahAhrrrrrER

Kategori:MY LIFE

hejhej i stugan
Ebdallah här, jag gästbloggar idag för jag är så gosig och snäll
som alltid<3333333

Jenny sitter breve och klickar på sin penna, hon är rätt bra
hört att man kan tjäna mycket inom det området.
vår lärare är snygg idag, han har riktigt knullrufs, han kanske tog en tur i partyhissen?
synd att vi missa han då, vi var nog där lite för sent!
han ser riktigt glad ut också. han lär ha fått lite idag så att säga.

jag har börjat klappa som en säl när jag är glad, tror jag behöver hjälp
allt bara fuckar ur

jag spelar wordfued på jennys mobil, jag är bäst

här är en gammal bild på mig och jennybejby

här är några från idag!!!!!!!!


här är min facelook idag <33kf kajskskpfcöa


såhär såg jag ut igår!



BUS
HEJDÅ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: