fall seven times, stand up eight.

IT'S SO BEAUTIFUL WHEN THE BOY SMILES

Kategori:MY LIFE

Dagen började med en sovmorgon, som blev en riktig skitmorgon, var hur trött som helst när jag skulle kliva upp ur sängen, ville bara sova vidare. Men tog mig upp, åt frukost och gjorde iordning mig och tog mig iväg till skolan. Grejen var den att min buss tog en jäkla tid på sig till stan så jag missade stadsbussen som jag skulle åka med för att inte komma 23927837422187843 timmar försent (okej, detta var en överdrift med tid, men det kändes precis som så). Så min sovmorgon var inte bra, hur man än vrider och vänder på det. Var sur som en citron när jag kom fram till skolan men tack vare mina underbara klasskompisar så ordnade humöret till sig ;) Har egentlligen haft en ganska soft dag, det ända jobbiga var väll tyskan. Imorgon har jag sovmorgon men kortare än idag, så ska sova nu. Vi hörs, puss.

Ju mer jag tänker på dig, desto mer rätt känns det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: