fall seven times, stand up eight.

JAG GLÖMMER ALDRIG BORT VAD DU GJORT.

Kategori:MY LIFE

Minns bara allt det bra, det som var du & jag.

Hej, idag är jag hemma, är helt slut och förkyld och hela köret. Så idag ska jag ta igen matteplugg och skriva en laborationsrapport, kul va? ;) så har ju inga 'smaskiga' grejer, som dagens outfit, nyheter, skvaller etc. jag kan dela av mig med just nu, tyvärr. Men jag kan ju dra en rolig historia satt ni får skratta lite.

På väg tillbaka till bilen efter en inköpningsrond kom plötsligt en av de unga damerna ihåg att hon hade glömt bort att lämna in sitt p-piller recept. Hon störtade in på apoteket och lämnade recept till expediten. Kan jag få det här expedierat genast, snälla ni! bad hon. Expediten tittade på henne med tveksamhet. Då utbrast kvinnan: - Jag har några som sitter i bilen och väntar!

PUSS

Kommentarer

  • Emma säger:

    hahaha <3

    2011-09-06 | 21:30:18

Kommentera inlägget här: