fall seven times, stand up eight.

Rusch

Kategori:MY LIFE

Har ruschat till bussen. Allt är Nellies (vår hundvalp) "fel", mamma har jobbat natt och pappa och jacob åkte tidigt imorse så det var bara jag hemma. Nellie som då är väldigt sällskapssjuk och ursöt utnyttjar mig totalt och jag har väldigt svårt att motstå att gosa med lilltjejen, så blev väll sisådär 20 minuter sen i min planering, fast det var det ju värt, hon är ju för söt och gosig hihi! Nu ska jag i alla fall till skolan och träffa alla underbara vänner, älska livet, tja. PUSS (virrigt inlägg men hoppas ni gillar det i alla fall).

Bild från helgen, hos Simon.

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha du missade att lägga in bilden <3

    2011-09-29 | 16:53:24
  • Jenny säger:

    Jag missade inte Emma, blogg.se appen fuckade urrrrrr!!! ;) <3

    2011-09-29 | 22:09:20
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: