fall seven times, stand up eight.

VILA I FRID

Kategori:MY LIFE

Var sjukare idag när jag vaknade än jag var igår, men idag kände jag att jag var tvungen att åka till skolan, vill inte missa allt. Snöt mig väll cirkus sådär 124512562 gånger, kändes det som i alla fall. Usch för förkylningar. Efter skolan så skulle jag plugga matte tänkte jag men sen dök det upp lite folk runtom kring mig som inte alls var pluggsugna, så jag hakade på deras sätt. (JAG SOM VAR SÅ HIMLA TAGGAD PÅ ATT BARA PLUGGA JÄRNET!!!) Har varit en jobbig dag förövrigt, en av sveriges bästa hockeymålvakter, Stefan Liv har idag gått bort i en flygplansolycka i Ryssland, och mer sorgligt var också att nästan alla i flygplanet omkom. Så himla hemskt när dessa olyckor händer, så himla tragiskt :( Alla tankar ägnas idag till lagmedlemmarna i lag Lokomotiv Yaroslavl och deras nära och kära. Vi kommer förevigt att minnas er.
Måste sova nu, puss.



Stefan Liv med sonen Herman Liv som bild på sin målvaktshjälm.




Lag Lokomotiv Yaroslavl

Må ni vila i frid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: