fall seven times, stand up eight.

ÄNTLIGEN!!!!!!

Kategori:MY LIFE

JAG ÄR KLAR. JAG ÄR KLAAAAAAAAAAAR. Med mitt historia-pm såklart! FETT NÖJD TJEJ.
Även om det skulle ha varit inne för en månad sen eller sådära va.. men jag är ändå fett nöjd.
Annars då? Var ledig idag ju, men skrev på min essä och spelade rumble ända till typ halv två då jag gick & fikade med Mange & Petter, finisar ♥ Vi gick till Hugos Café som ligger precis bredvid vår skola, det verkade fett skönt där men salladen jag fick var fett oskön. Det var typ köttbullar & allt möjligt i den, haha tyvärr var det inte gott men det var värt ett försök i alla fall! Nästa gång jag går till Hugos ska jag veta själv vad jag ska ha! ;) Jag & Mange drog till Gränby centrum sen & kollade i lite affärer tills Sofia slutade på sin praktik. Tog bussen hem, gjorde middag & skrev klart PM-et & nu sitter jag här. Ska chilla vidare nu, puss! :)


lite bilder från min händelserika dag (haha åh vad det inte händer någonting i mitt liv)


image description

Min sallad. Tro mig, den var inte god.

image description

Finisarna Petter & Mange H.


image description

Petter hungrig & Mange H helt waisted.

image description

Mange bjuder på Gränby Centrum!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: