fall seven times, stand up eight.

OM MAN SKA KRASCHA, SKA MAN GÖRA DET RIKTIGT SNYGGT.

Kategori:MY LIFE

Hej. Vad ska jag säga om uppdateringen? Skyller på att jag har haft ett superlov så jag har inte hunnit suttit vid datan & bloggat så mycket.. Men har i alla fall haft det askalas med mina vänner i Easthammer! Så kul att träffa dom som man inte har sett på aslänge! Förra helgen så var det mest umgås med kompisarna som gällde, först fredag häng hos Jenny & Sara, lördag hos Mattias (tack för att vi fick komma mattis!) där jag, Jenny, Sofia, Elin, Martina, Andre, Jonken, Jacob, Andreas, John, Jocke, Pontus & Mattias var! Helt soft kväll, mysigt! :) Sen söndag party hos Jesper! Det var väll runt 20 pers där eller något & jag kommer helt ärligt inte ihåg alla namn men fett kul var det i alla fall (tack Jeppis!) På vardagarna i veckan träffade jag Sofia, Hanna, Ellan osv. (Skulle nog blanda ihop dagarna lite om jag försökte hihi). I fredags var det i alla fall förfest hos Eliardssons innan dom som var över arton skulle dra till Bowlan! Tack för den kvällen Eliardssons! Sov sen hos Hanna & drog mig hem ganska så segt på lördagen, då hade en del av släkten anlänt & sen runt fyra kom resten så vart det påskmiddag & mys! Kul att träffa dom! Hängde med Emil & Daniel lite igår innan jag åkte ut till Anna & kollade på film :) Det var väll ungefär vad ni har missat i mitt superintressanta liv.. haha. Ska sätta mig & nöta igenom det sista av historia-pm:et nu, kaffe lär behövas!! Ni får lite bilder från olika kvällar nu.
Puss!

(en liten salig blandning av mina & Jennys bilder)

Förfest at ma crib











Fest hos Jesper









image description
image description

Förfest hos Eliardssons

image description

image description

image description

image description

Påskmiddag

image description

image description

image description

image description

Och så en pluggbild på mig, med kaffet i högsta hugg. 

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här: