fall seven times, stand up eight.

22:59

Kategori:MY LIFE

saknar dig. 

Idag har dagen mest bestått av skolan, inte så kul för er att höra kanske. Men när jag slutat så drog jag & Anna till subway & åt, sen gick jag tillbaks till skolan & pluggade matte eftersom vi har prov imorgon (be till gudarna om att detta ska gå bra) sen så åkte jag hem med Anna, tanken var att vi skulle plugga men det blev inte så, men det är ju tanken som räknas right? Glömde såklart min mobilladdare där slarvig som jag är så hoppas stumpan tar med den imorgon ;). Nu ska jag sova, imorgon blir det chilldag i plugget, eller först matteprov sen typ en lektion sen fotbollscup som jag visst har lovat klassen att ställa upp i? Haha jaja, men vi kör på det då, inte för att jag är bra på fotboll men kan i alla fall spela + Abbe har lovat att backa mig om jag klantar till det! Kul kommer vi i alla fall ha, SP10C ♥ PUSS 



Snartsnartsnart, ska jag lyckas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: